گارانتی محصولات خانه هوشمند

شرایط ضمانت نامه:

  1. در صورتیکه کالای مربوطه ایراد فنی در هنگام تولید و مونتاژ داشته باشد.
  2. کالای معیوب پس از تایید توسط کارشناسان، در صورت امکان تعمیر در غیر اینصورت تعویض خواهد شد.
  3. هزینه حمل و ارسال کالای معیوب بر عهده خریدار می باشد.
  4. در صورتیکه کالا موجود نباشد، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت محاسبه و دریافت می گردد.
  5. مدت پاسخگویی مرکز خدمات جنیوس 4 تا 7 روز کاری

زمان ضمانت نامه

  • تاچ پنل ها و آمپلی فایرهای صوتی شامل 1 سال گارانتی می باشد.
  • قفل های هوشمند، کلیدها، سنسورها و رقص نورها شامل 2 سال گارانتی می باشد.
  • موتور پرده برقی A-OK با هولوگرام QR حک شده شامل 10 سال گارانتی می باشد.

محصولات بدون ضمانت

تمامی اسپیکرها و باتری قفل های هوشمند

موارد خارج از ضمانت

نداشتن کارت گارانتی و هولوگرام و سریال فاکتور خرید

فقط نصب تجهیزات توسط عوامل مجاز شامل گارانتی می باشد.

  • خساراتی که بر اثر ضربه، فشار مکانیکی، تغییر حالت فیزیکی، ورود هرگونه رطوبت یا مایعات ایجاد شوند.
  • وارد شدن هر گونه جسم خارجی به دستگاه
  • استفاده از باطری یا لوازم جانبی غیر اصلی
  • هرگونه تعمیرات یا باز کردن دستگاه در تعمیرگاه هایی بجز مرکز خدمات جنیوس
  • خساراتی که بر اثر استفاده نا صحیح یا نوسانات برق ایجاد شوند.
  • هر کالا فقط یکبار گارانتی می گردد.
  • داشتن فاکتور خرید جهت گارانتی الزامی است و زمان شروع گارانتی از زمان ثبت فاکتور خرید در سیستم می باشد.

 

 

 

گارانتی طلایی جنیوس