گارانتی محصولات خانه هوشمند
شرایط ضمانت نامه:
- در صورتیکه کالای مربوطه ایراد فنی در هنگام تولید و مونتاژ داشته باشد.
- کالای معیوب پس از تایید توسط کارشناسان، در صورت امکان تعمیر در غیر اینصورت تعویض خواهد شد.
- هزینه حمل و ارسال کالای معیوب بر عهده خریدار می باشد.
- در صورتیکه کالا موجود نباشد، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت محاسبه و دریافت می گردد.
- مدت پاسخگویی مرکز خدمات جنیوس 4 تا 7 روز کاری
زمان ضمانت نامه
- تاچ پنل ها و آمپلی فایرهای صوتی شامل 1 سال گارانتی می باشد.
- قفل های هوشمند، کلیدها، سنسورها و رقص نورها شامل 2 سال گارانتی می باشد.
- موتور پرده برقی A-OK با هولوگرام QR حک شده شامل 10 سال گارانتی می باشد.
محصولات بدون ضمانت
تمامی اسپیکرها و باتری قفل های هوشمند
موارد خارج از ضمانت
نداشتن کارت گارانتی و هولوگرام و سریال فاکتور خرید
فقط نصب تجهیزات توسط عوامل مجاز شامل گارانتی می باشد.
- خساراتی که بر اثر ضربه، فشار مکانیکی، تغییر حالت فیزیکی، ورود هرگونه رطوبت یا مایعات ایجاد شوند.
- وارد شدن هر گونه جسم خارجی به دستگاه
- استفاده از باطری یا لوازم جانبی غیر اصلی
- هرگونه تعمیرات یا باز کردن دستگاه در تعمیرگاه هایی بجز مرکز خدمات جنیوس
- خساراتی که بر اثر استفاده نا صحیح یا نوسانات برق ایجاد شوند.
- هر کالا فقط یکبار گارانتی می گردد.
- داشتن فاکتور خرید جهت گارانتی الزامی است و زمان شروع گارانتی از زمان ثبت فاکتور خرید در سیستم می باشد.